破邪ぶる日記。
エタカ・ラグハイムをこよなく愛する破邪ブルの日記。
【VGN】Patch v2276
http://www.vendettagn.com/forums/showthread.php?12011-Patch-v2276&p=116945#post116945

訳:

一般的な変更:
- 全てのアイテムは現在1スロットになっています。
- ゲーム内メールシステムを追加しました。
- 新しいイベントスロットを追加しました。
- キャラクター情報に現在の所持金を追加しました。
- ハンマーハイブリーダーは現在マント・ケープを装備する事が出来ます (メタケープを除く)。
- チャットフォントサイズを変更しました。
- LP Shop の文字列を正しく表示するようにし、その文字色も変更しました。
- メールシステムのための新しいインターフェース
- ゲームマスターのゲーム内での発言が違う色で表示されるようになりました。
- イースターイベントが終了しました。Easter Eggはもう1週間の間、交換する事が出来ます。
- バランスを取る為にエイディアとパロムを少し調整しました。
これは満足いくまで調整を続ける予定です。
- PL - Pierce Bomber のスキルクールタイムの調整(2秒→60秒)。
- 宝石交換バニーガールの追加:
ダイヤモンド原石24個 = ダイヤモンド20個
Rダイヤモンド原石24個 = Rダイヤモンド20個
- 王りんご (10個入り)の再販。(現在は正常に動作します。)

バグ修正:
- クエイスの霧の問題を修正しました。
- いくつかのさらなる文字列を修正・翻訳しました。


(※原文は追記に保存しておきます。)


Patch v2276
General Changes:

- All items now take one slot.
- in-game Mail System added.
- New Event Slot added.
- Added current lime to character info.
- Hammer Hybriders are now able to use cloak/capes (minus meta capes).
- Chat font size changed.
- LP Shop string now displaying correctly, also changed it's color.
- New interface for Mail system.
- Game Masters in-game text will now appear as a different color.
- Easter Event disabled, You can continue trading in your Eggs for another week.
- Adjusted Aidia and Perom a little to balance them out, this will continue until we're happy with the results.
- Adjusted Cool-Down on PL - Pierce Bomber (from 2 seconds to 60).
- Added Gem exchange to Bunnygirl:
x24 Rough Diamond = x20 Diamond
x24 Rough Regent Diamond = x20 Regent Diamond
- Re-Added 10 Pack apple (Now working correctly)

Bug Fixes:
- Fog issue fixed(in Quiez).
- Fixed and translated some more strings.
関連記事





管理者にだけ表示を許可する






Copyright © 破邪ぶる日記。. all rights reserved.